loading...
دانلود آهنگ جدید موزیک ویدیو خارجی جدید
حسین بازدید : 36 شنبه 19 آبان 1397 نظرات (0)
1. پسر با این ویژگی ها مجرد می ماند - برترین ها

13 نوامبر 2012 اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید. هیچ کس دوست نوجوانِ امروزی چند روز بدون اینترنت زنده می‌ماند؟

2. پسر با این ویژگی ها مجرد می ماند - بیتوته

پسر با این ویژگی ها پسرهای سیب زمینی نشان ,پسرهای اتوکشیده ,پسرهای دخالت اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید.

3. این پسران مجرد می مانند! این دختران مجرد می مانند! - اندیشه من - MihanBlog

16 ژوئن 2015 کمتر شبی هست که وقتی روزنامه را ورق می‌زنم در صفحه‌ی جامعه مطلبی درباره‌ی بالا رفتن سن ازدواج در میان جوانان و یا عدم تمایل این قشر به ازدواج نباشد.

4. چرا برخی دخترها مجرد می‌مانند؟ - تابناک | TABNAK

2 آگوست 2017 جرقه این طرح پس از مطالعه نیازهای دختران زده شد. برخی از این نیازها با پسران مشترک است اما نیازهای متفاوتی هم دارند. نام طرح به این دلیل انتخاب شد 

5. پاتک پسران مجرد به دختران مجرد/ دختران ایرانی دندان‌گرد شده‌اند

17 نوامبر 2016 تا سال‌های قبل از سال ۹۰، تعداد دختران مجرد در سن ازدواج بیشتر از پسران بود، اما در سال‌های اخیر این موضوع در حال معکوس‌شدن است و تعداد پسران مجرد در 

6. ۸۷ درصد پسر‌ها به خاطر بدحجابی دختران ازدواج نمی‌کنند!/ مهمترین دلایل

11 ژانويه 2016 این در حالی است که مسئولان، هر چند وقت یکبار، آماری مبنی بر کاهش آمار مهمترین دلایل ازدواج نکردن از زبان دختران و پسران مجرد/ جوان‌ها چطور دنبال همسر می گردند؟ زمان سن شان بالاتر می رود و در نهایت یک فرد تنها و مجرد باقی می مانند.

7. چرا جوانان مجرد می مانند؟ - باشگاه خبرنگاران

27 ژانويه 2016 عنوان کرد: تحقیقات در این خصوص نشان می‌دهد افرادی که مجرد می‌مانند دچار طهرانی در خاتمه از دیگر عوامل بالا رفتن سن و آمار دختران و پسران مجرد را 

8. خصوصیات دخترهایی که یا مجرد می‌مانند یا مطلقه! - جام جم

22 آوريل 2014 چه خصوصیاتی باعث می‌شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ این خصوصیات و ویژگی‌ها را در ادامه مطلب بخوانید و اگر نمی‌خواهید مجرد بمانید یا پس از ازدواج 

9. مردان از خانواده‌های فقیرتر 'بیشتر مجرد می‌مانند' - BBC News فارسی

11 آگوست 2017 تحقیقی جدید در بریتانیا حاکی از آن است که احتمال مجرد ماندن تا ۴۰ سالگی و موسسه مطالعات مالی در این تحقیق دریافته است که مردان از خانواده‌های 

10. سن ازدواج در ایران - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

سن قانونیِ ازدواج در ایران ۱۳ سال برای دختران و ۱۵ سال برای پسران است. آمار و ارقام همچنین بیانگر این است که، ازدواج زنان و مردان در ایران در گسترهٔ سنی ۳۵–۱۲ سال دو یا سه سال نیز در نظر بگیریم تعداد دخترهایی که مجرد باقی می‌مانند کمتر خواهد شد.

11. جوان‌ها چطور دنبال همسر می‌گردند؟ | گروه اینترنتی رهروان ولایت

12 ژانويه 2016 بسیاری از دختران و پسران مجرد به منظور آشنایی بیشتر با یکدیگر رابطه برقرار می‌کنند. این در حالی است که بسیاری از این روابط به ازدواج ختم نمی‌شود و دختران و زمان سن‌شان بالاتر می‌رود و در نهایت یک فرد تنها و مجرد باقی می‌مانند.

12. روياي بي انتها - اگر دختر ها این ویژگی ها را داشته باشند مجرد می مانند !

تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند ومحبوب همه هستند اما بعضی دیگر … انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار 

13. دختران تحصیل کرده مجرد می ماند - ایران ناز

نگاهی به این آمار نشان می‌دهد که بالا رفتن سطح تحصیلات باعث تجرد در دختران کشور و پسر، تصریح کرد: تعداد دختران مجرد ۲۵ سال به بالا دو برابر پسران مجرد است. یا سه سال نیز در نظر بگیریم تعداد دخترهایی که مجرد باقی می مانند، کمتر می شود.

14. مهمترین دلایل ازدواج نکردن از زبان دختران و پسران مجرد - شفاف

11 ژانويه 2016 این در حالی است که مسئولان، هر چند وقت یکبار، آماری مبنی بر کاهش آمار ازدواج وقتی که دختران و پسران مجرد، تمایلی به ازدواج ندارند/ روابط دخترها و پسرها به مرور زمان سن شان بالاتر می رود و در نهایت یک فرد تنها و مجرد باقی می مانند.

15. مشکلات زنان مجرد ایرانی/چه دلایلی موجب می شود که یک دختر تجرد را

19 ا کتبر 2018 چند سالی هست که جامعه شناسان زنگ خطر تجرد قطعی دختران و پسران را به صدا در آورده اند آیا می توان به طور قطع گفت که زنان یا مردان تا آخر عمر مجرد می مانند؟ من معتقدم که پدیده های جامعه شناسی مطلق نیست و بر این باورم معیار جمعیت 

16. نگاه دختران مجرد نسبت به تجرد خود چیست؟ - مشرق نیوز

7 نوامبر 2016 دخترانی که تنها می‌مانند چه مسایل و مشکلاتی دارند؟ بالا رفتن سطح تحصیلات و هوش اجتماعی دختران و پایین ماندن این فاکتور در پسران به دلیل . او در رابطه با نگاه اطرافیان به مجرد بودن خود می‌گوید: «همه اطرافیان این تصور را دارن که 

17. دختران تحصیلکرده مجرد می‌مانند! - فان پاتوق

وی در این‌باره تصریح کرد: آمار می‌گوید تعداد دختران ازدواج نکرده ۲ برابر پسران است که در کاظمی پور با بیان این که هم اکنون تعداد دختران مجرد ۱۵ تا ۱۹ ساله از میزان 

18. تأخیر ازدواج تقصیر کیست؟ – به دخت

11 مه 2012 با این همه هنوز ازدواج دغدغه اصلی دختران و پسران است. پس چرا این آمار پیش بینی می کند که یک میلیون دختر جوان تا ۱۰ سال آینده مجرد می مانند .

19. پسرهایی که مجرد می مانند-4 پسر دخالت

پسرهایی که مجرد می مانند-4 پسر دخالت گر هیچ کس به این اندازه اعصاب خانم ها را به هم نمی ریزد.

20. چرا برخی از دختران تنها می مانند

خصوصیات دخترانی که مجرد می مانند. توجه به این که ما در کشوری در حال توسعه زندگی می کنیم، بین دختران و پسران در این نیاز تفاوتی وجود ندارد و بسیاری از آن ها واقعاً تصوری از آینده خود ندارند.

21. چرا برخی دخترها مجرد می‌مانند؟ - تابناک

با توجه به این‌که ما در کشوری در حال توسعه زندگی می‌کنیم، بین دختران و پسران در این نیاز تفاوتی وجود ندارد و بسیاری از آن‌ها واقعاً تصوری از آینده خود ندارند.

22. 6اشتباه دختران مجرد - لادین

این پسران مجرد می‌مانند. اما چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ اگر نمی خواهید

23. مشکلات زنان مجرد ایرانی/چه دلایلی موجب می شود که یک دختر

مشکلات زنان مجرد ایرانی/چه دلایلی موجب می شود که یک دختر تجرد را انتخاب کند؟ سلامت نیوز: چند سالی هست که جامعه شناسان زنگ خطر تجرد قطعی دختران و پسران را به صدا

24. مشکلات زنان مجرد ایرانی/چه دلایلی موجب می‌شود که یک دختر

چند سالی هست که جامعه شناسان زنگ خطر تجرد قطعی دختران و پسران را به صدا در آورده‌اند این موضوع در چند سال گذشته به واسطه رسیدن دهه شصتی‌ها و البته هفتادی‌ها به سن ازدواج بیشتر خودش را نشان داده است.

25. پسرهایی که برای همیشه مجرد می مانند | آکادمی ازدواج

از این بدتر، مردانی هستند که هیچکدام از این مشکلات را تقصیر خودشان نمی دانند و خودشان را قربانی سرنوشت، ظلم دیگران یا شرایط ناگوار زندگی می دانند.

26. اینگونه پسرها تا آخر عمر مجرد می مانند

تا به حال فکر کرده اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند؟ چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟

27. راز مجرد ماندن این بازیگر! - نبض ما

در میان خبرهای ازدواج بازیگرانی چون گلاره عباسی و نرگس محمدی که در سالهای اخیر اتفاق افتاده است،دیده می شود اما برخی بازیگران و مجریان تلویزیونی راز مجرد ماندن شان هنوز کشف نشده است.

28. آیا تجرد قطعی یا تجرد همیشگی وجود دارد؟ آیا دختران و پسران

این مطلب در مورد معنی و منظور از تجرد قطعی یا تجرد همیشگی و اینکه آیا واقعا تجرد همیشگی و تجرد قطعی وجود دارد، توضیح می دهد.

29. مشکلات زنان مجرد ایرانی/چه دلایلی موجب می‌شود که یک دختر

سلامت نیوز: چند سالی هست که جامعه شناسان زنگ خطر تجرد قطعی دختران و پسران را به صدا در آورده‌اند این موضوع در چند سال گذشته به واسطه رسیدن دهه شصتی‌ها و البته هفتادی‌ها به سن ازدواج بیشتر خودش را نشان داده است.

30. دختران تحصیل کرده مجرد می ماند

کاظمی پور با بیان این که هم اکنون تعداد دختران مجرد ۱۵ تا ۱۹ ساله از میزان پسرهای مجرد ۱۵ تا ۱۹ ساله کمتر است، ادامه داد: در تمامی رده های سنی تعداد دختران مجرد همان رنج سنی از میزان پسران مجرد

31. چرا برخی از دختران تنها می مانند

خصوصیات دخترانی که مجرد می مانند دختران مجرد بنا به دلایلی ازدواج نمی کنند.عواملی که موجب مجرد ماندن طولانی و یا گاهی همیشگی دختران می شود ریشه در اخلاق و رفتارهایی دارد که بایستی برای کنار گذاشتن آنها تلاش کنند.

32. لباسی مخصوص پسران مجرد برای اینکه احساس کنند یک نامزد دارند!

آقای”هیکارو سوگیرا” که مسولیت سخت افزاری این کت را عهده دار است می گوید: “این کتی است که هر پسری را قادر می سازد برای خود نامزدی داشته باشد”.

33. دخترهایی با این خصوصیات همیشه مجرد می مانند!!!

چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ موفقیت به شما می گوید! اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید.

34. این پسرها و دخترها مجرد می مانند!

این جور دخترها همه این کارها را به خاطر خشنود کردن طرف مقابل انجام می دهند، اما برعکس آنچه خودشان فکر می کنند به جای راضی کردن طرف مقابل او را از خود می رانند.

35. تعداد دختران مجرد بیشتر است یا پسران؟ - آکا

در سال ۸۹ تا ۹۲ این حالت تعادل داشت اما از این سال که از سن میانسالی عبور می کنیم و وارد سن جوانی می شویم هرم معکوس می شود و تعداد پسران در سن ازدواج بیشتر از دختران می شود.الان تقریبا به تعادل

36. برچسب ها - پسران مجرد - asriran.com

همچنین پسران مجرد می توانند گذرنامه مستقل داشته باشند البته در نظر بگیریم تعداد دخترهایی که مجرد باقی می مانند این که هم اکنون تعداد بگیریم تعداد دخترهایی که مجرد باقی می مانند کمتر می

37. پسران و دختران مجرد، دنبال چطور همسری می گردند؟

این در حالی است که بسیاری از این روابط به ازدواج ختم نمی شود و دختران و پسران درگیر آسیب های روحی و عاطفی می شوند.

38. فریز تخمک و اسپرم برای حفظ باروری دختران و پسران مجرد ایرانی

امروزه تکنولوژی نگهداری جنین بسیار پیشرفته شده است و تقریبا ۱۰۰ درصد این جنین‌ها برای مدت زمان طولانی باقی می‌مانند.

39. چرا «پسران مجرد» با زنان مطلقه ازدواج می کنند - ساعت24

پسر مجرد به این دلیل خواهان ازدواج با زن مطلقه است که فکر می‌کند زنان مطلقه به دلیل دارا بودن جایگاه پایین‌تر، توقع کمتر و سازش بیشتر نسبت به دختران مجرد، ازدواج آسان‌تری دارد.

40. با مجرد ازدواج کنیم یا مطلقه؟

درباره این بخش بدبینانه و آسیب‌زای ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه باید بگوییم بهترین راهکار این است که قبل از ازدواج، زن سعی کند انگیزه‌های اصلی خواستگارش را دریابد.

41. مشکلات زنان مجرد ایرانی/چه دلایلی موجب می شود که یک دختر

چند سالی هست که جامعه شناسان زنگ خطر تجرد قطعی دختران و پسران را به صدا در آورده اند این موضوع در چند سال گذشته به واسطه رسیدن دهه شصتی ها و البته هفتادی ها به سن ازدواج بیشتر خودش را نشان داده است.

42. این 7 مدل دختر، پسران را فراری می دهند!!

البته این گونه دختران می توانند به خوبی جای پدر را برای بچه هایشان پر کنند اما متاسفانه مجرد می مانند، چون پدر بچه ها دنبال «همسر» خوبی برای خود می گردد!

43. چرا برخی از دختران تنها می مانند

خصوصیات دخترانی که مجرد می مانند دختران مجرد بنا به دلایلی ازدواج نمی کنند.عواملی که موجب مجرد ماندن طولانی و یا گاهی همیشگی دختران می شود ریشه در اخلاق و رفتارهایی دارد که بایستی برای کنار گذاشتن آنها تلاش کنند.

44. لباسی مخصوص پسران مجرد برای اینکه احساس کنند یک نامزد دارند!

آقای”هیکارو سوگیرا” که مسولیت سخت افزاری این کت را عهده دار است می گوید: “این کتی است که هر پسری را قادر می سازد برای خود نامزدی داشته باشد”.

45. دخترهایی با این خصوصیات همیشه مجرد می مانند!!!

چه خصوصیاتی باعث می شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ موفقیت به شما می گوید! اگر نمی خواهید مجرد بمانید این خصوصیات را در اسرع وقت از خودتان از بین ببرید.

46. این پسرها و دخترها مجرد می مانند!

این جور دخترها همه این کارها را به خاطر خشنود کردن طرف مقابل انجام می دهند، اما برعکس آنچه خودشان فکر می کنند به جای راضی کردن طرف مقابل او را از خود می رانند.

47. تعداد دختران مجرد بیشتر است یا پسران؟ - آکا

در سال ۸۹ تا ۹۲ این حالت تعادل داشت اما از این سال که از سن میانسالی عبور می کنیم و وارد سن جوانی می شویم هرم معکوس می شود و تعداد پسران در سن ازدواج بیشتر از دختران می شود.الان تقریبا به تعادل

48. برچسب ها - پسران مجرد - asriran.com

همچنین پسران مجرد می توانند گذرنامه مستقل داشته باشند البته در نظر بگیریم تعداد دخترهایی که مجرد باقی می مانند این که هم اکنون تعداد بگیریم تعداد دخترهایی که مجرد باقی می مانند کمتر می

49. پسران و دختران مجرد، دنبال چطور همسری می گردند؟

این در حالی است که بسیاری از این روابط به ازدواج ختم نمی شود و دختران و پسران درگیر آسیب های روحی و عاطفی می شوند.

50. فریز تخمک و اسپرم برای حفظ باروری دختران و پسران مجرد ایرانی

امروزه تکنولوژی نگهداری جنین بسیار پیشرفته شده است و تقریبا ۱۰۰ درصد این جنین‌ها برای مدت زمان طولانی باقی می‌مانند.

51. چرا «پسران مجرد» با زنان مطلقه ازدواج می کنند - ساعت24

پسر مجرد به این دلیل خواهان ازدواج با زن مطلقه است که فکر می‌کند زنان مطلقه به دلیل دارا بودن جایگاه پایین‌تر، توقع کمتر و سازش بیشتر نسبت به دختران مجرد، ازدواج آسان‌تری دارد.

52. با مجرد ازدواج کنیم یا مطلقه؟

درباره این بخش بدبینانه و آسیب‌زای ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه باید بگوییم بهترین راهکار این است که قبل از ازدواج، زن سعی کند انگیزه‌های اصلی خواستگارش را دریابد.

53. مشکلات زنان مجرد ایرانی/چه دلایلی موجب می شود که یک دختر

چند سالی هست که جامعه شناسان زنگ خطر تجرد قطعی دختران و پسران را به صدا در آورده اند این موضوع در چند سال گذشته به واسطه رسیدن دهه شصتی ها و البته هفتادی ها به سن ازدواج بیشتر خودش را نشان داده است.

54. این 7 مدل دختر، پسران را فراری می دهند!!

البته این گونه دختران می توانند به خوبی جای پدر را برای بچه هایشان پر کنند اما متاسفانه مجرد می مانند، چون پدر بچه ها دنبال «همسر» خوبی برای خود می گردد!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 192
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 1,993
  • بازدید کلی : 26,522